Friday, October 30, 2009

29 OKTOBER 2009

Pada tahun 1984, lahirlah seorang insan yang dinamakan Anis Alia Binti Hashim. Sebelum dilahirkan lagi, telah tertulis perjalanan hidupnya...
Pada tahun ini 2009, tiada apa yang indah...aku mengharapkan sesuatu yang pasti daripada si DIA, namun apa yang aku dapat adalah sebaliknya...
aku pasrah...mengapa ini semua terjadi kepadaku...air mata ni da x bleh keluar lagi bila memikirkan dah banyak kali kejadian sebegini menimpa hubungan kami. Aku pun x tahu dimana salahnya...Puas aku memikirkan, mengapa perjalanan hidupku tertulis sebegini...mungkin aku tersilap langkah, namun akan ku teruskan jua...
di dalam keadaan sebegini, aku mengharapkan rakan-rakan baikku dapat membantuku dalam menempuhi ranjau kehidupan yang semakin meruncing...
Tahun 2009, pada tanggal 29 Oktober tiada membawa pengertian yang buleh diabadikan...cume berita pahit yang kuperolehi daripada si DIA...aku berharap agar lebih matang dalam membuat keputusan dalam hidupku...

No comments:

Post a Comment